2015. december 21., hétfő

103.rész (2.évad 33.rész)

- Harry Styles mégis mi bajod van? Rosszabb vagy mint egy menstruáló lány az első éveiben. - vágódott le a kanapéra Carly, majd karját átdobta Harry vállán, mintha mély csevegésbe akarna kezdeni vele. 
- Az, hogy ne itt nyalják-falják egymást hanem menjenek szobára aztán vigyék véghez a mai programot. - amint a mondat elhagyta Harry száját, azonnal odakapta a kezét, Liam pedig elkerekedett szemekkel bámult maga elé. 
Carly rám meredt én pedig köztük és Liam között kapkodtam a tekintetemet. 
- És mégis mi lesz a program. - húzogatta a szemöldökét Carly miután meg mert szólalni. - Vagy várjatok ne mondjátok el majd én kitalálom.
- Nem az amire gondolsz Carly. - intette csendre Liam majd kézen ragadott engem és felvitt a szobánkba. 
Ahogy beléptem a szobába egy széles mosoly kúszott az arcomra miután megpillantottam az ágyat. Igazából nem voltam fáradt, viszont a tudatalattim rejtett üzenetei célba értek. Azzal a lendülettel terültem el az ágyon amivel bejöttem a szobába. Liam öntött enni a mi kis karácsonyi ajándékunknak, majd lefeküdt mellém. 
- A nyulak mindig ilyen sokat esznek? - kulcsolta rá a kezét az enyémre.
- Te milyen nyúltenyésztőnek nézel engem?- hajoltam közelebb hozzá, majd egy lágy csókot leheltem az ajkaira. - Ilyet kérhetek még?- nézett rám csillogó tekintettel. 
- Most nem, majd esetleg fürdés után. - keltem ki mellőle majd a fürdő felé vettem az irányt. 
Lekaptam Liam köntösét azután játékosan visszatekintettem rá és becsuktam az ajtót. Gyors bedobáltam a szennyes tartóba a ruháimat utána pedig megengedtem magamnak a vizet. Hirtelen a semmiből két kar fonódott a derekamra majd maga felé fordítva vadul az ajkaimnak esett. 
- Lassíts csődör! - mondtam miután szétváltunk. 
Liam hangos nevetésben tört ki, aztán én is csatlakoztam hozzá. Nem nevezném magam tökéletes becenév adónak, de ez förtelmesnek bizonyult, Miután sikerült abba hagynia a nevetést, kitörölt egy könnycseppet a szeméből, majd magamra hagyott. Nem sokáig áztattam magam valahogy sem volt kedvem hozzá. Gyors végeztem majd kilépve a tusoló alól magam, megtörölköztem azt követően pedig magamra kaptam a Liamtől csórt köntöst. 
- Nagyon szexin mutatsz benne. - mért végig amint kiléptem a szobába. - Bár nélküle még jobb volna. 
Elvettem az ágyról a pizsim majd gyorsan magamra öltöttem kevés betekintést engedve ezzel Liamnek aki hisztizve elhagyta a szobát. Utána siettem, de az ajtóban egy széles vállnak ütköztem.
- Itt meg mi folyik? - próbáltam átlesni a válla felett. 
- Nagy mennyiségű kóla! - válaszolt egy dörmögő hang viszont nem tudtam megállapítani, hogy melyik fiú állt sorfalat, mert hogy nem Liam volt az száz százalék. 
- Mire kell ennyi kólás üveg? - néztem végig a folyosón értetlenül. 
- Az még egyelőre titok. - állt meg velem szemben Louis. 
Összeszűkült a szemem, majd kikerültem az ajtó torlaszt álló Zaynt és lefelé vettem az irányt. Ahogy leértem szinte meg is bántam ugyanis tömeghisztéria volt. Lexie és Naomi Liammel, Carly pedig Harryvel került összetűzésbe és olyan szinten kiabáltak egymással, hogy elámultam rajta, hogy eddig nem hallottam őket.
- Itt meg mi folyik? - próbáltam őket túl kiabálni, eléggé gyászos sikerrel. 
Lex rám nézett majd biccentett a fejével a konyha irányába. Szinte azonnal letámadt amint átléptem a küszöböt.
- Mi történik fenn? A két lüke nem enged fel, de nem is mond semmit. Állítólag Zayn és Niall valami játékot készítenek elő, de én nem hiszek nekik, mivel Niall lefeküdt pihenni miután hazaért. 
- Hát valami történik ugyanis megveszekedett módjára rohangál fel-le Louis. Zayn az ajtónk előtt állt mintha azt akarták volna hogy ne jöjjek ki bár ezt Liam hisztis feje elrontotta ugyanis utána indultam. Niallt viszont ott abban a pillanatban nem láttam. 
Lex csak bólintott egyet majd magamra hagyott a konyhába, ahol én azonnal valami harapnivaló után indultam a hűtőbe. 
- Robin dobj már meg egy kólával. - ült fel a hűtő melletti pultra Carly.
- Itt nincs egy korty se. - csuktam be a hűtő ajtaját és a kezemben lévő banánnal távoztam. 
Carly dörmögött valamit, de nem értettem tisztán így nem is tulajdonítottam neki nagyobb hangsúlyt. Kint továbbra is káosz honolt és amikor Harry meglátta a kezemben lévő banánt majdnem rám vetette magát én pedig ijedtem hozzávágtam. 
- Edd meg csak hagyj békén. - másztam át a kanapén. 
Mindenki felnevetett, majd mintha mi sem történt volna mindenki ment a dolgára. Liam leült mellém majd magához húzott.
- Mi történt? Mi volt ez a nagy cirkusz? 
- Meglepetés lesz, de gyere számodra jobb programot szerveztem. - kacsintott majd felállt és megindult a bejárati ajtó felé. 
Egy szó nélkül követtem. Melegen felöltöztünk, majd elhagytuk a lakást. Beültünk a kocsiba majd ő gázt adott. 
- Na most már elmondhatod mi folyik itt - kértem meg mikor már eltelt egy kis idő. 
- Melyikre gondolsz amelyik otthon folyt vagy amelyik itt?
- Mindkettőre. 
- Ami otthon folyik egy egyszerű lánykérés, ami itt folyik hát hogy is kérdezzem meg...- gondolkodott el. - Szeretnél egy külön lakásban lakni...velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése